Godziny pracy: Pn.-Pt. 8:00-17:00 Sob. 8:00-14:00
  1. « Wróć do   Strona główna
  2. Błąd w dostawie

Błąd w dostawie

Błąd w dostawie

Przy kilku tysiącach paczek miesięcznie, może dojść do rzadkich błędów w dostawie  wynikających z błędu w pakowaniu (ilość sztuk towaru, olej 4L zamiast 5L, pomyłka w numerze części).

Prosimy o niezwłoczne zgłoszenie błędu wraz ze zdjęciem paczki - dokonamy wymiany towaru lub doślemy brakujące produkty na nasz koszt, po weryfikacji błędu na moitoringu stanowisk do pakowania.

Uszkodzona paczka kurierska

W przypadku pojejrzenia uszkodzonej paczki należy w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość oraz sporządzić protokół szkody (ma go przy sobie każdy kurier). Uszkodzony towar należy oedsłać wraz z protokołem szkody i dokumentem sprzedaży.  Rzetelnie spisany protokół szkody stanowi podstawę reklamacji wysyłanej przez nas do firmy kurierskiej. Brak sporządzenia protokołu może uniemożliwić dochodzenia roszczenia odszokowawcdzego.

Prosimy również o poinformowanie nas mailowo bądź telefonicznie o zdarzeniu. Po pozytywnym rozpatrzeniu tego typu reklamacji wyślemy paczkę ponownie bądź zwrócimy pieniądze jeżeli produkt będzie niedostępny lub takie będzie życzenie klienta