Zwroty
Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Zwrotowi podlega wartość zwracanych produktów oraz najtańszy dostępny w ofercie koszt przesyłki "do drzwi" - tylko w przypadku zwrotu całości zamówienia.
Zastrzegamy sobie prawo do potrącenia wartości zwrotu zgodnie z Art 34. Praw Konsumenta pkt. 4: "Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru"
Dotyczy to głownie:
- śladów montażu części
- nadmiernego zniszczenia opakowania produktu.
Wymiana
Istnieje możliwość wymiany całości lub części zakupionych produktów - w tym celu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny - zaproponujmey optymalne rozwiązanie.
Reklamacje
Rękojmia
Niniejsza procedura dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi (wady fizycznej - niezgodności z umową) lub prawne)j przedmiotu.
(Podstawa prawna: art. 556 Kodeksu cywilnego )
UWAGA! W momencie składania reklamacji, kupujący powinien zadeklarować, czy składa reklamację z tytułu rękojmi, czy z tytułu gwarancji.
1/ Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w dowolny przewidziany w ustawie, wygodnu dla niego sposób, najlepiej pod adresem mototranskc@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Nie ma możliwości rozpatrzenia reklamacji bez odesłania części do oceny.
Zgłoszenie powinno zawierać przynajmniej:
Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
Przedmiot zgłaszanej reklamacji,
Formę reklamacji (z tytułu gwarancji czy rękojmi)
Żądania kupującego (wymiana towaru/usunięcie wady/zwrot kosztów)
Wszelkie okoliczności uzasadniające zgłoszenie reklamacji (w tym rodzaj zgłaszanej wady)
Dodatkowe wymagane dane: VIN pojazdu oraz stan licznika przy montażu i demontażu części.
2/ Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3/ Po uzupełnieniu wszystkich wymagań kupujący wysyła przedmiot do reklamacji na adres Sprzedającego
4/ Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
5/ Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
6/ W wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, sprzedający pokrywa koszty związane z wymianą przedmiotu.
Dodatkowo można ubiegać się o zwrot kosztów montażu. Konieczne jest wtedy dołączenie do zgłoszenia dokumentu wykonania usługi (paragon lub faktura z dnia montażu).
Gwarancja
Wszystkie towary objęte są również gwarancją dystrybutora.
Niniejsza procedura dotyczy reklamacji z tytułu gwarancji dystrybutora produktu.
W szczególności ten tryb skladania reklamacji przeznaczony jest do sytuacji, które nie spełniają przesłanek złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.
UWAGA! W momencie składania reklamacji, kupujący powinien zadeklarować, czy składa reklamację z tytułu rękojmi, czy z tytułu gwarancji.
1/ Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w dowolny przewidziany w ustawie, wygodnu dla niego sposób, najlepiej pod adresem mototranskc@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Nie ma możliwości rozpatrzenia reklamacji bez odesłania części do oceny.
Zgłoszenie powinno zawierać przynajmniej:
Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
Przedmiot zgłaszanej reklamacji,
Formę reklamacji (z tytułu gwarancji czy rękojmi)
Żądania kupującego (wymiana towaru/usunięcie wady/zwrot kosztów)
Wszelkie okoliczności uzasadniające zgłoszenie reklamacji (w tym rodzaj zgłaszanej wady)
Dodatkowe wymagane dane: VIN pojazdu oraz stan licznika przy montażu i demontażu części.
Towar zostanie wysłany do dystrybutora, który będzie występował w sprawie gwarant (gwarancja).
2/ Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3/ Po uzupełnieniu wszystkich wymagań kupujący wysyła przedmiot do reklamacji na adres Sprzedającego
4/ Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
5/ Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
6/ W wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, sprzedający pokrywa koszty związane z wymianą przedmiotu.
Dodatkowo można ubiegać się o zwrot kosztów montażu. Konieczne jest wtedy dołączenie do zgłoszenia dokumentu wykonania usługi (paragon lub faktura z dnia montażu).